moderngalaktica

Technika, művészet, film, zene, kultúrcikk, életvitel, kultúra, fényűzés, nyomvonalak - íme a Moderngalaktica

Friss topikok

Utolsó kommentek

Propellerhead Reason 4ever

2008.08.02. 17:46 | AndrewL | Szólj hozzá!

 

Most épp olvasom, hogy megjelent a Propellerhead Reason 4, gratulálok. Biztos szenzációs. Én sajnos már nem hiszem hogy valaha is belekóstolhatok, vagy még csak egy kicsit is érdekelni fog. Azok az idők számomra lejártak. Felnőtt lettem és egy kicsit kijelentkeztem a zene világából. Rengeteg albumot készítettem a Reason 2000-el, és közben megtapasztaltam a másik ellenben gagyi program, az Atomix mp3 mixkeverő funkció gyengeségeit. Bár ott azon kívül csínyán bántak az extra funkciókkal is, főleg a sample-kel. A képek szépek róla, de nyilván mást is lehet látni, például a kék téglalap alakú sávocskák szabályozzák a hangszín tónisait, torzítását és hangerejét. Ezeket másolni, kivágni, beilleszteni és nyilván törölni lehet, ha megcsináljuk. Megkönnyítették ezzel az ember munkáját, de igazából kíváncsi vagyok arra, miben változtattak a hangkiszerelésnél és van-e Dolbi Digital legalább? Belinkeltem egy videót és itt a szöveg hozzá:

Thor is a multi-synthesis synthesizer with six oscillator types, four different filters,
a step sequencer and a modulation matrix. Fully routable. Fully automatable. Fully everything.

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://moderngalaktica.blog.hu/api/trackback/id/tr57597540

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: حجز فنادق مكة 2018.03.19. 05:16:43

Hogyan írj meg egy motivációs levelet? - Motivációs levél – legyen a tiéd a legjobb!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása